8 lis 2015

Po raz pierwszy!

Dopiero zaczynam, więc wybaczcie za wszystkie niedociągnięcia.

Co mnie skłoniło do założenia bloga?
Impuls. Nie znam się na włosomaniactwie, ale od czegoś trzeba zacząć. 
Chciałam mieć wszystko w jednym miejscu - co robię z włosami, jak je pielęgnuję i jak się zmieniają.

Mam nadzieję, że z czasem zdjęcia będą dokładniejsze, posty bardziej szczegółowe a teraz hmm... na pewno potrzebuję czasu, aby zobaczyć jak to wszystko działa.
Do niedawna myślałam że nie ma dla nich ratunku, traktowałam prostownicą, suszyłam suszarką z gorącym nadmuchem, farbowałam czyli wszystko co najgorsze. Po pewnym czasie powiedziałam basta! I zaczęłam o nie dbać... więc tak zaczyna się moja historia. 

 POSTANOWIENIA:

- chcę, żeby ich obwód wynosił 8 cm
- poczekać aż odrosną włosy naturalne
- olejować włosy przed każdym myciem
- poprawić stan końcówek
- zwiększyć ich połysk
- zlikwidować puszenie się
- zacząć myć je co 2 dni (zmniejszyć przetłuszczanie się włosów)

A więc moje włosy wyglądają tak:

 Z LAMPĄ

 BEZ LAMPY

Z BLISKA (BEZ  LAMPY)

Ich obwód wynosi 6cm. Moim celem na początek jest dobicie do 8 cm :) 


MOJE WŁOSY SĄ:

 - proste, przy końcach lekko się falują
 - średniej długości
 - naturalne ciemny blond
- farbowane
- przetłuszczające się, 
- nie mają łupieżu,
- cienkie,
 - przesuszone na końcach,
 - rozdwajające się,
- średnioporowate w kierunku wysokoporowatych, 
  - delikatne.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz