17 lis 2015

Moja przygoda z BIOTYNĄ

BIOTYNA APTEO (pastylki do ssania)

Naczytałam się na wielu forach, stronach internetowych, że biotyna pomaga na skórę, włosy i paznokcie. Być może tym tkwi problem! Mam jej za mało w moim organizmie. Pobiegłam do apteki. Porozmawiałam tam z bardzo uprzejmą ekspedientką i tak oto w moje ręce trafiła BIOTYNA APTEO.

Objawy niedoboru biotyny -osłabienie, wypadanie i przedwczesne siwienie włosów, szarawy odcień skóry, egzema, depresja czy anemia, a w przypadkach skrajnego niedoboru nawet halucynacje, paraliż czy poważne osłabienie systemu immunologicznego.


Do niedoboru tej witaminy dochodzi stosunkowo rzadko. Wynika to między innymi z niskiego dziennego zapotrzebowania na witaminę B7, które jest pokrywane ze spożywanym posiłkiem. Wiele produktów spożywczych zawiera bowiem biotynę w ilościach wystarczających, aby pokryć jej dzienne zapotrzebowanie.

Biotyna występuje m.in. w wątrobie, orzechach włoskich i ziemnych, mące sojowej, żółtku jaj, krabach, migdałach, sardynkach, grzybach, brązowym ryżu, mące pełnoziarnistej, szpinaku.


 CO TO? 

Od producenta: Preparat wskazany w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na biotynę.    
Biotyna pomaga zachować zdrowe włosy i skórę, przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego i makroskładników odżywczych oraz wspomaga prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.                        


ZALECENIA CO DO DAWKOWANIA
ssać po 1 pastylce 1-2 razy dziennie. Nie przekraczać zalecanej porcji dziennej!



OPAKOWANIE
Łatwe w obsłudze. 

POSTAĆ
Mała tabletka do ssania, koloru białego. W smaku dość przyjemna. 


Efekty podam po wybraniu całego opakowania (50 pastylek) czyli za około miesiąc. :)



A tymczasem idę poleniuchować.
 Ciasto francuskie + jabłko = idealne połączenie 


1 komentarz: